Poprvé v Herolticích

21.06.2010 00:00

17. - 20.6.2010 Antilovící a protiútěkový speciální víkend v Herolticích

 

  Vyrazili jsme sbírat zkušenosti na trochu jiný druh výcviku a vyklubala se z toho naprosto úžasná a pohodová akce :-)

Těch pár dní jsme si s Barnym neskutečně užili, díky skvělý partě dvounožců a ještě skvělejší smečce čtyřnožců to byl super zážitek ;-) Netroufám si tipnout, kdo z nás si to užil víc, jestli já nebo Barny... Každopádně já se ujistila v tom, že to moje přerostlý chlupatý mimino je fakt úžasný ;-)

A už teď se těšíme na příště, protože tenhle víkend na tom skvělým místě nebyl zdaleka náš poslední a věřím, že se budem ještě mockrát vracet :-)

Kdo nezažil, měl by zkusit... ;-) Stojí to za to!!!
P.S.: chvilkama mám fakt trochu pocit, že mi ho někdo vyměnil, nebo přeprogramoval... ona ta komunikace fakt funguje :-)

už nemám pocit, že mluvím čínsky na tučňáka,

můj pes už ví, co po něm chci ;-)

Nebo se tak aspoň tváří :-)



Více zde: